Shfaqja e kostove të transportit u jep klientëve tuaj një shans për të rishikuar dhe llogaritur kostot e tyre totale përpara se të blejnë. Shfaqja e kostove të transportit bëhet edhe më e rëndësishme për klientët ndërkombëtarë të cilët mund të mos kualifikohen për oferta të caktuara si transporti falas. Shumë herë, tarifat e transportit ndërkombëtar ndryshojnë midis shitësve me pakicë në mënyrë të konsiderueshme për shkak të rritjes së tarifave të transportuesit gjithashtu, kështu që ju do të dëshironi të jeni sa më transparent që të jetë e mundur.
Pavarësisht nëse ofroni një ose disa metoda transporti, listoni metodat e ndryshme dhe kohën e parashikuar të dorëzimit të ditës së punës për secilën.
Shumë herë kjo tregohet duke përdorur një format të thjeshtë tabele me një kolonë që shfaq metoda të ndryshme si transporti standard ose transporti i shpejtë dhe një tjetër me kornizat kohore të pritshme të përpunimit.
Nëse keni ndonjë kufizim transporti, si p.sh. dërgimi në vende të caktuara ose kutitë postare, do të dëshironi t’i shfaqni ato këtu. Ndonjëherë, legjislacioni shtetëror mund të parandalojë dërgimin e disa produkteve në vende të caktuara. Jini shumë të qartë se çfarë kufizimesh ekzistojnë dhe kush ndikohet prej tyre.
Ka disa arsye pse një paketë humbet ose bëhet një përjashtim i dorëzimit, dhe në shumicën e rasteve është jashtë kontrollit tuaj. Por drejtimi i klientëve se çfarë të bëjnë nëse një paketë mungon, krijon paqe mendore. Ju mund ta bëni këtë duke shfaqur me lehtësi informacionin e kontaktit dhe udhëzimet se si të raportoni paketat e humbura ose të humbura.
Nëse ofroni transport ndërkombëtar, do të dëshironi të përfshini një deklaratë se kush është përgjegjës për doganat dhe detyrimet e importit. Paraqitni politikën tuaj të transportit ndërkombëtar duke komunikuar se cili transportues merret me dërgesat tuaja ndërkombëtare dhe kush kujdeset për taksat, tarifat dhe çdo tarifë shtesë ndërkombëtare.
Nëse klientët tuaj janë gati të bëjnë një porosi, ata ka të ngjarë të jenë të interesuar se si dyqani juaj menaxhon kthimet dhe shkëmbimet. Shumë dyqane online shfaqin një politikë kthimi dhe shkëmbimi në të njëjtën faqe me politikën e transportit. Ai ofron detaje të tilla si se sa kohë duhet për të përpunuar një kthim dhe kur klientët mund të presin një rimbursim të plotë sipas politikës së rimbursimit.